Domedagen

Snart är det dags att ge sig av till skolan för att skriva bioteknik provet. Suck! Innan mitt självmordsförsök ska jag ladda upp med en smarrig smoothie och nån god macka. Mina chanser för att totalt gå under minskar kanske lite, hoppas jag iallafall. Efter provet blir det att stanna kvar tills träningen börjar. Jag hade tänkt att kolla lite filmer på våra motståndare tills på lördag eftersom vi har fått som uppgift att kolla in varsin spelare var de skjuter osv. Jag ska även springa korta intervaller innan träningen så jag kommer nog få tiden att gå... Efter träningen i kväll ska jag och mina syskon åka till Anders och Sanna ute i Hasseludden där även Martin är på besök och kolla på hockeyn. Ska bli riktigt sköj!

Vädret ute är ju helt underbart! Solen skiner och fåglarna kvittrar. Enligt DN ska det vara sol hela veckan och jag hoppas verkligen det så att denna blöta snö kan torkas upp och att vi äntligen kan få lite vår!


Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0