GOSSIP GIRL!

Äntligen är det tillbaka igen, underbara Gossip Girl. Har verkligen saknat timman efter middagen tillsammans med mina syskon. En fin liten tradition vi har och nu ska den återupptas igen. Kan inte bärga mig... Chuck, Nate, Dan - Blir en mumsig efterrätt i kväll!



Min mage håller på att spricka. Till middag blev det alldeles för mycket stuvade makaroner och någon köttbulle för mycket, men min mättnadskänsla försvann lite när Emelie kom in och gnuggade sin rumpa mot min arm. Thanks!
Efter GG lär det bli lite mer plugg, fy! Måste skriva klart rapporterna samt lära mig allt om metabolism. Riktigt segt, men först ska jag in i duschen. Simma lugnt!

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

piece of cake ju

2009-03-17 @ 19:56:32
Postat av: MICKIS

de va jaaaaaaaaag

2009-03-17 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0