Home sweet home

Ja då var man hemma igen. Känns lite konstigt när man åker till Göteborg ena dagen så är man hemma igen dagen efter. Lägret har varit kuligt men lite kort. Fast det var skönt att det inte va längre, mina vader hade inte pallat det. Lite sega är de nu. Vi skurutjejer har skött oss bra tycker jag, men Ulrika åkte tråkigt nog på en liten förkylning eller något så hon fick ont i halsen och kunde inte delta på sista passet. 
Efter gårdagens två pass åkte vi till Lisebergshallen och såg när RIK tog sig an Alingsås, en riktig bra match. Vi på kortsidan höll i pausunderhållningen tillsammans med sångaren på planen som sjöng summer of 69, kan nog säga att vi hade några moments ihop (med andra ord han ville ha mig). Efter matchen åkte vi hem till Hanna, köpte massa chips och ben & jerry glass. Godaste glassen, helt klart. 

Hemresan gick smidigt. Vi åkte ett sånt här snabbt X2000 tåg, inget intärnt tåg som Tove säger som åker omvägar hela tiden. Så det var gött. Anna har även passat på att ta sitt offentliga morgonbajs på lägret. Kul för henne.

Nu ska jag faktiskt packa upp mina grejjer och sedan krypa ner i sängen. Så sjukt trött och min kropp skriker efter vila. 

Johanna



Kommentarer
Postat av: You know who

Bajsa offentligt, sicket påhitt. SNUSK.

2009-03-03 @ 22:05:21
Postat av: hagman

Heej twins :D Allt är bra här i Ungern, ses snart snyggingar ;)

2009-03-03 @ 22:15:59
Postat av: emma

Välkomna hem :)

2009-03-04 @ 07:46:46
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vet, verkligen ett påhitt. Hoppas du kör över gamlingarna Nathalie!

2009-03-04 @ 15:42:04
Postat av: Anonym

fismaja :D

2009-03-04 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0