Skola igen

Tillbaka till verkligheten känns det lite som nu efter att inte ha varit i skolan på nästan två veckor. Förstår verkligen inte hur det blir så, att varje gång man kommer in i skolan bara dör ögonen. De får för sig att inte hålla sig öppna och bara bli jättetrötta, ganska skumt det där. Men det var ändå kul att se alla igen efter så lång tid och extra kul att få gratulera Mikaela på sin födelsedag, nitton barre liksom, inte varje dag! 

Har nu hunnit med att äta middag och duscha, riktigt skönt. Känner mig ganska sliten i kroppen efter de två dagarna i Göteborg, men det har nog gått över till imorgon, ska gå ner till mamma nu så ska hon få massera min rumpa och baksida lår. Känns lite som att jag har fått en liten sträckning eller något liknande, kändes inte helt bra på träningen idag.. Men efter lite knåd med linnement ska det nog bli bra igen!

Har lagt över massa bilder från mobilen nyligen som jag hade tänkt lägga upp här, kul att gå igenom från några veckor tillbaka! Men får se om det blir senare ikväll eller imorgon. Är ju ledig på torsdagar så har ju lite tid över, men ska nog ta mig tid för att plugga och sen på eftermiddagen blir det in till stan en snabbis och köpa tyg till min outfit till skivan som är den 13 MAJ! Efter det är det träning sen kanske till och med bio på det, vem vet!
Tjingeling

Emelie

Kommentarer
Postat av: Joehoe

Bio?

2009-03-04 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0