Taggad!!

Sitter här och försöker skriva lite på två biotekniklabbar, inte det minsta roande. Prov på Onsdag nästa vecka i ämnet och labbarna måste in innan provet och eftersom jag inte kommer vara hemma i helgen tänkte jag vara duktig nu. Men det går väl sådär kan jag erkänna...

Idag har jag och syster varit i forum, hon köpte ett par nya jeans och jag hårsnoddar - kul. En nackdel med mig är att jag har det väldigt svårt att säga nej, speciellt till sånna försäljare som står och säljer mobilabonnemang och andra saker. Så idag började killen med att fråga om jag hade Comviq och jag svarade Ja. Sedan sa han att jag skulle få en present och då blev jag genast superglad och frågade om det va julafton, men till min besvikelse sa han att det snart var påsk. När han hade snackat ett tag och kollat upp hur mycket jag och Emelie ringde för lurade han genast på oss att byta till Snackis, bara 108 kr i månaden och då ingår det fria sms till alla nät, ringer gratis fram till midsommar och efter det endast 19öre/min till alla nät. Tydligen skulle jag tjäna 100 kr på detta och eftersom jag har svårt att säga nej så fick det bli så. Han försökte även få mig att köpa ny mobil eftersom han tyckte att min var en skitmobil och att det är orättvist om min syster skulle ha en flashig och jag inte, men det kunde jag säga nej till. Tur för honom att han träffade på två svaga tjejer. Efter den stora shoppingrundan begav vi oss till gymmet, men inte för att grymma utan få koppla av i solariet. Va ju verkligen superskönt och jag slumrade nog till ett tag. 

Halv sju har vi generalrepet inför helgens finalsteg i Lund. Jag är så sjukt taggad och det ska verkligen bli superkul! Kommer va ganska trött imorgon eftersom det är samling 05:45 utanför bollhallen för avfärd, fy fan! Som tur är ska min kappsylöppnare och kudde Nathalie med, så får snussa på henne imorgon!



Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0