Tre och en halv nagel kortare...

Ja då var det snuskiga vädret tillbaka igen. Jag hatar verkligen på detta väder just nu, kan det inte bara få vara vår? Igår var jag ute och promenerade i solsken och det kändes faktiskt relativt varmt ute, även fast det inte var det. Och under timmarna som vi tränade på Bosön blev det bara vitare och vitare ute. Träningen och mötet gick iallafall bra idag, säkert bara för att jag laddade upp med en mysig fika tillsammans med Alexandra samt Emelie som jag gått i stan med. Jag köpte inget mer än en sak till studentskivan som vi ska ha i maj, lite rekvisita till min utstyrsel. Mycket bra!

Emelie har förstört 3,5 naglar på min högra hand när det blev krig om vem som skulle sitta fram i bilen. Vi kör med shotgun regeln men faktiskt så kan man inte shotgunna när man står i ett fönster INOMHUS, utan man måste göra det ute i friska luften men Emelie ville inte tro på mig. Så sen när jag sa shotgun för att hennes inte gildes blev hon arg och sa att det nu var försten till bilen, vilket är fel det med. Hon fick försprång plus att jag hade tofflor i massa snö så hon tryckte in mig i den snöiga bilen så jag blev totalt handikappad. Fusk skulle jag vilja säga, så nu gör mina nagelband oerhört ont då jag behövde riva bort de resterande av nageln... Thanks!

Nu ska jag springa upp till Stina där även Jessica (och Michelle tror jag) befinner sig, lär ta typ 1 min med tanke på att det snöar så kommer springa fort som bara den... Fast å andra sidan kommer jag troligtvis att ramla i backen som man alltid ramlar i varje gång man går till bussen... Får se hur det blir ikväll.

Johanna

Kommentarer
Postat av: Pontus

Vad menas med shotgun?:)

2009-03-29 @ 10:41:46
Postat av: Johanna

Om du söker på google typ shotgun-regel eller något så kommer du att fatta. Den som först säger shotgun när man ser bilen får sitta fram om ingen annan säger reload... :)

2009-03-30 @ 10:23:00
Postat av: Pontus

Hehe, det verkar vara en typisk Stockholms-grej;)

2009-03-31 @ 16:03:40
Postat av: Anonym

Hehe, det verkar vara en typisk Stockholms-grej;)

2009-03-31 @ 16:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0