"Jag har aldrig känt såhär"

Det blev vinst igår mot Önnered. Riktigt gött och då fick vi verkligen något att fira på kvällen. Efter matchen blev det en snabbdusch hemma och sedan bar det av mot Lidingö för lagfest. Eftersom alla höll på att hungra ihjäl sprang vi ner till Aga station och beställde mat från ett take away ställe. Verkligen supergod mat, behövdes efter matchen. Kvällen sen bestod av många skojsigheter. Lekar av olika slag, twsiterspel, operation spetsning av Sara och Emelies drinkar och landslagsbesök. När Nathalie hade varit där i en kvart och vi i tre timmar hade hon redan lyckats bli fullare än alla, inte mänskligt. 

          

          

Vid tolvtiden kom änglarna Richie och Patrick och hämtade mig, Emelie, Nathalie, Malin och Lina. STORT tack, måste nog varit jobbigt att höra fnittrande tjejer hela tiden bakom sig. Resten av kvällen blev ganska dimmig, det var inte så mycket mer som hände. Efterfesten blev hemma hos oss, yes massa hemsläp katching! Sugan pojkar? Oh yeah!



Nu har jag och Emelie just varit ute på en liten prommis, eller blev inte så mycket till promenad utan ner till vattnet och satt bara där och dinglade med benen i 20 min. Skönt att få lite frisk luft iallafall. Nu är det dags att ta tag i plugget. Kemi som skall göras, inte ett dugg sugen. Blä! Måste ju även tacka Acke för den fina gästbloggningen i natt, mycket bra gjort!

Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0