Dagen före den stora dagen

Idag har det varit en skön dag. Jag sov till kl 10, stack sedan ut och sprang men det var superjobbigt verkligen och tror det kan bero på att jag lämnade blod igår. Man ska egentligen inte träna då på några dagar och det verkar troligt för det var superjobbigt idag. Vid halv två tiden åkte jag och syrran in till stan för att hälsa på Stefan som opererat knät och allt hade gått bra förutom att Steffe var flummig, men det var kul. Därefter sprang vi iväg och hade dejt med Emma, Cissi, Mikaela, Gustav och Daniel inför morgondagen. OJ så taggad jag är, detta ska bli så himla sköj!

Nu orkar ja inte skriva mer för måste sova. Sussa så sött!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0