Det är över nu!

Äntligen är kemin historia. Det obehagliga riksprovet är nu överstökat och det är verkligen med en lättnad jag nu går på helg. Det blev en lång rast i solen på 2,5 timmar för att sedan ha projektarbete i 40 min typ. Ovärt. 
Nu har jag bara varit hemma och slappat i några timmar. Håller på att fixa lite småsaker inför skivan på onsdag och satt även igår med min dräkt och sydde den. Eller jag sydde inte så mycket men mamma gjorde det och gud så tjusig den blir! Längtar så himla mycket!

I kväll blir det en riktigt slapp kväll med en god middag med familjen och sedan ska jag åka iväg och låna en klänning av min kusin som jag troligtvis ska ha på banketten i morgon. Det ska bli riktigt kul och får tacka Nathalie som gav mig en biljett dit. Ska sitta och heja på henne när hon snabb som en komet ska upp på scenen, you go girl!



Johanna

Kommentarer
Postat av: Hagman

Like you

2009-05-09 @ 13:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0