Grattis bror!

Nu har jag vaknat ordentligt. Var lite halvdöd imorse med en mobil som inte fungerade som den skulle och en supersöt Jessica i huset så hade det lite svårt att kontrollera mig. Men nu är jag på G efter att ha städat huset och kollat på Nacho Libre. Gårdagens kalas blev väldigt lyckat hemma hos Lisa. Vi var drygt 20 tjejer som grillade och hade det trevligt och till slut lämnade vi de kalaset för att röra oss in mot stan till nästa. Sjukt rolig kväll, men svindyrt. 

         

Idag fyller Sebastian 21 år så om ett tag ska vi käka en god födelsedagsmiddag och lite paketöppning. Men nu ska jag kolla på den avgörande semifinalen mellan Alingsås och Hammarby, sjukt spännande. 

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0