Idag är det söndag

En dag som denna kan man ju inte vara annat än glad. Eller jo egentligen kan man nog det med tanke på att det vart ganska hårt ikväll, men för det ska man inte klaga. Gårdagen var mycket trevlig med bra matcher och trevligt sällskap på kvällen! Blev ganska sen sänggång, strax efter fem så det känner man av idag men man kan ju inte vika ner sig.

Idag gjorde jag ett tappert försök till att gå upp vid halv tio men det tyckte inte min kropp så det blev snooze till tolv ungefär och då var det lite frulle och efter det vart det shopping. Sebastian hade varit på Stockholm Modecenter igår med Jesper och Patrik och hade hittat lite kläder och det var jag sugen på att kika in så jag, Sebastian och mamma åkte dit vid halv ett kanske och fick med oss massa fina saker hem. Fanns verkligen hur mycket som helst och var superkul att gå runt där och frossa bland skitsnygga saker. Riktiga kap om jag får säga det själv. Det som fick följa med hem var; Ett par skor, två jackor, en kavaj, en klänning, en T-shirt, en väska och lite smycken. Sjukt nöjd med allting så min söndag har varit riktigt trevlig!

Nu har jag ätit middag för ett tag sen och borde läsa bioteknik men det harjag inte riktigt haft lust för idag men ska kanske göra lite nytta ikväll, eller skriva på labbarna. Men snart är det efterrätt som väntar, något nytt  chokladkakerecept. Smarrigt värre! Vi hörs kompisar.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0