Möörra

var det söndag. Veckorna bara springer förbi när man inte går så mycket i skolan, vet inte om det är bra eller dåligt men det är iaf så det känns just nu. Gårdagen var mycket trevlig med välkomstdrink, superdupergod mat och massa härliga bilder från SM. Blev inte där alltför länge utan skjutsade hem Hedvig och stannade till hos Richie ett tag och kikade klart på eurovision, norrmannen var så söt! Men lite trist att Sverige slutade som hon gjorde, tyckte det var en bättre låt än så, men men.



Härlig bild från guldmiddagen, pokalen på bordet!>

Idag måste jag packa inför kommande vecka, ska iväg på landslagsläger ute på Bosön måndag - fredag så ska kika lite på vad jag behöver ha med mig. Sen på eftermiddagen ska jag, Jessica, Johanna och Hagman ha lite mysigt med picnic eller något liknande, om vädret håller i sig dvs. Idag är det den tredje söndagen innan jag tar studenten. Det är helt sjukt snart. Helt sjuuuuuukt.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0