Onsdag

Idag kan jag erkänna att det var ganska tungt att gå upp, eller inte just att gå upp men vetskapen om att jag skulle gå i skolan till fyra idag gjorde väl en del. Dagen började med kemi som var galet seg, orkade verkligen inte lyssna och man snappade bara upp lite ord här och där men närvaro är ju bra, eller? Sen hade vi ett lunchmöte med tjejerna inför skivan på onsdag nästa vecka, kommer bli så sjukt roligt. Längtar som fan. Om det fortfarande är någon som inte har köpt biljetter så hör av er till mig eller Johanna. Glädjande var att vi slutade vid två ist för vid fyra, så då var det raka vägen hem och sen blev det sängen i en timme, ruggigt skönt! Jag är verkligen kär i min säng, kan inte bli mycket skönare. Nu är det kemi som gäller, får se hur mycket man orkar sitta med det.

Gårdagen var trevlig. Middagen och förkröket hos Jessica var sjukt mysigt och taggande och det cyklades en hel del kan jag lova! Väl på skivan var det kul att träffa Figge och dansa lite men blev inte för långrandigt utan jag och Mikaela drog hem hyffsat tidigt. Blev lite knas på vägen hem som verkligen inte var roligt någonstans, ibland undrar man vad det finns för människor egentligen, lite ärlighet? Nej då.

         

Lite snygga pix från kvällen!

Emelie

Kommentarer
Postat av: Pontus

Har Johanna blivit utlänning/mörkhyad/neger? =)

2009-05-06 @ 22:21:38
Postat av: Johanna

Haha, inte riktigt med på god väg ;)

2009-05-07 @ 12:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0