Packat och klart

Ja då var det packat alltihopa. Tror nog att jag fått med mig allting, iallafall allt det nödvändiga. Blir nästan alltid så att man glömmer något ändå. Är inte jättetaggad för tillfället men det kommer nog lite senare idag när det börjar närma sig startskottet. Vi ska börja med fystester vilket inte är alltför kul, men sånt som måste göras. 

Idag hade jag en obehaglig natt. Jag vaknade vid halv tre av att jag storbölade och behövde springa in på toaletten för att torka mina tårar och snyta mig eftersom näsan blivit igentäppt. Jag drömde att några vänner till familjen skulle avrättas i ett annat land för att de gjort något som enligt deras lag var olagligt. Sjukt hemskt var det. Usch! Men nu mår jag bättre, det var ju trots allt bara en dröm. 



Om 45 min ska jag och Emelie bege oss till bussen som ska ta oss till Lidingö där vi ska möta upp Nathalie och Anna Carin. Resten av gänget kommer dit till 14:00 då vi ska äta lunch och samlas. Kan bli svårt med uppdatering under veckan men Emelie har med sig datorn så hoppas det finns internet där. Hem kommer vi igen på fredag... So long!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0