Sista dagen

Hej hopp alla glada. Nu har vi varit här sen i måndags och har bara en natt kvar på Bosön. Kroppen känns ganska mör med träningsvärk lite överallt, skönt med tanke på att det var ett tag sen jag hade så ont men kanske inte läge när man ska vara bra på planen också men det är bara att gilla läget! Imorgon är det sista träningen så det ska bli skönt att få det passet avklarat, det börjar tio och efter det är det lunch och sen hej då till alla. Ska flörta lite med Sebban så han kommer ut och hämtar mig här vid ett men om någon annan känner sig manad så kan den gärna få komma ut hit till Bosön och hämta mig och min kära syster.. Nu ska vi kolla Bonde om ett tag, ganska rooooligt. Ska lägga in lite tjusiga bilder på några lagkamrater här, mysiga tjejer!!





Emelie

Kommentarer
Postat av: Hanna

vilka jävla bilder! hahaha.. :)

2009-05-22 @ 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0