Tipp topp

Tillbaka till verkligheten. Har varit en toppenhelg uppe i Leksand. Lite otippat men bokade biljetten samma dag som jag åkte, på fredagen och kom hem igår. Kanske skriver lite med om vad vi gjorde där uppe och alla sköna människor man träffade men nu hinner jag inte med det. Ska till skolan om ett tag för att ha en kemilektion, lite ovärt kanske men med tanke på att det är riksprov i kemi på fredags så kan det nog vara bra med lite repetition av kursen. 

Sebbzor blev väldans glad gör sina presenter som han fick igår och han gick runt i sin outfit som han fick av mig och Johanna hela kvällen, schnyggt värre! Det blev en mumsig middag med tårta efteråt, bara familjen eftersom vi hade släktkalas förra helgen så det var en lugn och skön födelsedagsmiddag. 

Nu är det lite slutfix innan jag ska bege mig till skolan. Hoppas att alla får en riktigt bra måndag för det tänker jag ha! Puss

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0