Yes

var sista skoldagen avklarad på gymnasiet då! Helt sjukt egentligen. Men idag har jag fått ganska mycket gjort ändå. Började med att ha en redovisning i kemin om koffein som gick bra sen därefter skulle vi redovisa vår pjäs men eftersom vi var två man kort i gruppen gick vi bara igenom pjäsen lite snabbt med läraren så hoppas att det blir ett bra betyg, det borde det blir. Han sa "ja egentligen behöver ju inte ni visa något nu för ni har ju blommat ut redan från första lektionen", så hoppas på att det blir bra! Sen avslutade vi dagen med lite bioteknik där vi fick tillbaka labbar och ett prov, labbarna fick jag 10/10 x2 på och provet 19/20, bra avslutning på denna skolgång! 

Kom precis hem från gymmet med Johanna och nu har jag bra ont i kroppen alltså, men skönt att det känns. Är hemma och vilar lite nu för att stick ut och springa om ett tag, hoppas att tränngsvärken i benen släpper då från gympasset i måndags!

Sen vill jag också bjuda på en bild på min söta lilla katt som var på jakt igår och fick tag på en liten mus, supersöt var den men det var lite elakt av Salming att leka med honom sen när han var död så mamma tog musen och slängde den i en påse och sen ner i sopen. Busfrö är vad han är!

bilden kommer...

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0