Lambo hej!

Okej, nu har jag återhämtat mig och tänkte återberätta gårdagens kväll. 

Vi började hemma hos Alexandra och fixa till oss och dricka lite skumpa, inget party utan bubbel. När vi var klara där tog vi våra mantlar och flög oss till EGO där vi började med bordsplaceringen. Sen fick vi en bra idé att vi skulle dricka cider på toaletten och knäckte två där inne, vilket skulle visa sig vara ett grymt snesteg. En av killarna på stället kom ut efter att vi varit där och frågade vem det var som hade druckit och att det är emot lagen och att de kan förlora alkoholtillståndet och massa annat. De hotade med att blåsa av skivan för att de var upprörda och vi avd om ursäkt tusen gånger men det hjälpte inte. Då hade dom rådslag i 5 min hur de skulle göra och vi blev otroligt nedstämda eftersom de kanske skulle stänga ner hela stället pga att vi druckit två cider. När de hade lagt sin dom fick vi två alternativ att välja mellan, kommer inte ihåg hur de var men vi fick iallafall ha skivan men om något skulle hände skulle de slänga ut oss. Så när gästerna började ramla in vid sjutiden var vi ganska ledsna men vi körde på ett pokerfejs så blev det bra tillslut. Det började direkt med massa "Lambo hej" och hetsandes borden emellan och det var ett jävla drag. Gustav och Daniel skötte sig galant som toastmasters och dom måste nog ha fått lite napp på sina kontaktannonser som de presenterade i början. 
Efter middagen var det otroligt mycket dans och jag har typ dansat sönder mina fötter och knän, helt seriöst. Jag upptäckte även en bula i mitt huvud när jag duschade imorse men kommer inte riktigt ihåg när jag kan ha fått den. Skumt. Men efter skivan hade vi efterfest på ett kebabställe där pojkarna jag va med firade det genom att ha av sig byxorna. Alla stod alltså med byxorna nere vid fötterna för att joina Hille som var byxlös, riktigt fin gest tycker jag. Jag och Emelie körde en sista efterfest på Sebastians rum när vi kom hem. Det gillar vi!



Nu är jag så fruktansvärt hungrig så ska gå ner och äta. Mer bilder från kvällen kommer när dom blir överladdade. 

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0