Rehab

Idag vaknade jag klockan elva, hur skönt är inte det?! Sen har jag bara legat o schteekt i solen på altanen och gottat mig hela dagen. Kände mig jättesleten när ja vakna imorse trots att vi bara tog det lugnt och mös igårkväll. Nu ska jag faktiskt ut och röra på mig lite. Ska ta ett långlöp på 45-50 min i inte alltför snabbt tempo. Jag var ute och sprang i tisdags också och tänkte inte på att jag lämnat blod dagen innan och pga det var det superjobbigt, så jag hoppas att det går lite lättare idag. Efter middagen senare idag ska jag traska upp till mina grannar där Alexandra befinner sig för att hon sitter barnvakt. Vi ska ha en liten myskväll med Elias och Jakob och käka chirre å dipp, MUMS!

        

        

Lite smakprov från skivan i onsdags
Johanna


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad hade ni för tema?

2009-05-15 @ 16:45:50
Postat av: Anonym

Framtiden, fri tolkning på den

2009-05-15 @ 17:25:15
Postat av: Lisa

Okej, och vad är det ni föreställer? kopplar inte riktigt er klädsel med framtiden...

2009-05-15 @ 23:00:30
Postat av: Johanna

Nähä Okej. Framtidens superhjältar

2009-05-16 @ 10:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0