Västerås

Denna morgon har jag varit oerhört duktig. Jag ställde klockan på 9:00 och satte då på mig träningskläder och brummade iväg till gymmet. Väl på gymmet cyklade jag i 40 min och gud så jobbigt det var. Min ljusgråa tröja var inte ljusgrå efter att mitt pass var slut om man säger så... Gymmet bjöd även på frulle så jag tog mig en macka och blåbärssoppa och relaxade i 20 min i solariet efteråt. Nu har jag varit hemma i snart en timma och har duschat och ska nu klä på mig. Ska även börja packa väskan lite för åker till Västerås idag för att träffa Martina och Hanna. Behöver ju inte ha så mycket med mig men kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig ikväll så blir nog ett antal möjliga outfits. Segt att det är så tradigt väder bara men hoppas att Västerås bjuder på lite solsken. 

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0