Vilken härlig dag

Nu sitter jag ute på min balkong och kollar på alla båtar och vattenskotrar som åker i Skurusundet och lyssnar på fåglarnas kvitter. Gud vilken härlig dag det har varit idag. Jag vaknade strax efter tio när jag hörde mina syskon började prata utanför mitt rum om gårdagens händelse. Det lät superkul när Sebastian berättade om hans äventyr och att han kom hem utan skor, jacka, mobil och lite andra saker och en polisfärd och gud vet vad så jag sprang ut också och kände direkt när jag reste mig vilken otrolig huvudvärk jag hade. Den var inte att leka med kan jag säga men under dagen har jag bara befunnit mig på gräsmattan på ett täcke och solat så så länge jag inte rör mig går det bra. Ska senare idag åka iväg till Lina där vi tjejer ska grilla och ha det mysigt vilket ska bli riktigt kul. Men tillbaka till gårdagen dårå...

Vi hade ju mösspåtagning igår och den började i skolans aula där det var lite aktiviteter och sedan påtagning av mössorna. Efteråt begav vi oss till Djurgården där vi satte oss på en äng och lyssnade på musik och drack champagne och firade, kunde inte ha varit en bättre dag! Solen sken och det var verkligen sommar ute, hur skönt som helst. Nathalie och Alexandra anslöt sig till vår klass också men Nathalie var lite utanför, somliga har ett år kvar... Höhö. 

   

Mer bilder ville tydligen inte läggas upp mer men det kommer inom en snar framtid.

Efter båtåkande och en massa sjungande med Emelie, Fredrik, Alex och Alpha kom vi hem och svidade snabbt om och åkte sedan till Saltsjöbaden för att träffa Mikaela igen. Vi blev upplockade av Jonathan i schtekbilen och åkte sedan vidare till en av Mikaelas kompisar och grillade hamburgare och fortsatte parta. 
En sammanfattning av gårdagen är mycket fest och skratt - en superdag.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0