Äntligen över

Hur kan man på bästa sätt fira att projektarbetet äntligen är inlämnat? Jo, en glass i Kungsträdgården såklart. Kryllade av människor överallt som gett sig ut i det härliga vårvädret, fantastiskt skönt. Vi förade lite i skolan på pannkakor, ovanligt goda faktiskt och sen blev vi hämtade av mammsen som skulle med in för att hjälpa oss med tyget till kläderna. Hittade riktigt bra tyger och jag är övertygad om att det kommer bli kalasbra. Efter glassen i kungsan gick vi och kollade lite kläder och gissa vad!?! Jag hittade min studentklänningen, åh så underbar den va. 100% siden, viktigt att veta tyckte expediten eftersom hon sa det minst tre gånger. 



Ikväll blir det premiärgrillning vilket ska bli oerhört smaskigt. Blir en lugn kväll med film eftersom vi har träning i morgon kl 9:00... Segt! Nu ska jag ner och hjälpa till med maten, ciao!

Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0