Är det kalas så är det!

What a night! Fasiken vad roligt det var igår! Tack, tack, tack alla så mycket för att ni gjorde kvällen till vad den blev. Har precis lagt över alla bilder från kvällen på datorn och herregud säger jag bara. 592 bilder!?!? Hur lyckas man med det på en kväll? haha. Helt sjukt. Min kamera blev kidnappad i princip hela kvällen och jag ahde ingen aning om vart den var förens typ klockan fem, men det resulterade i många väldigt underhållande bilder. Var underbart kul att kolla igenom de! Haha.

Jag lägger upp lite utvalda bilder senare under dagen, kommer bli svårt att välja ut några av den drösen med bilder men det ska nog gå fin fint.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0