Getpung

Fan fan fan fan. Då var denna säsong färdigspelad. Har inte så mycket att säga nu för är ganska tom för tillfället. Så jävla typsikt att vi ska spela som vi gör när det verkligen gäller, riktigt tråkigt. Känner mig lite lättad just nu eftersom det tydligen inte var något benbrott på Emelie som tvingades bryta matchen och åka in till sjukhuset. Planerna för kvällen gick i krash eftersom Emelie blev kvar på sjukan och jag mår som jag gör. Lite halvsjuk är jag och eftersom tjejerna planerat en födelsedagsmiddag får vi flytta den så att vi båda kan vara med på den. Ikväll blir det istället att tröstäta med ostbågar och lite glass kanske, men först äta lax-lasagne som jag och pappa lagat.

Over and out. 
Johanna

Kommentarer
Postat av: UEM suporter

Kan hon spela i veckan då?

2009-04-05 @ 22:12:44
Postat av: emma

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGARNA EMELIE OVH JOHANNA!!

2009-04-06 @ 09:38:43
URL: http://petersson84.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, jag kan förhoppningsvis spela. Är bara att bita ihop!

Och tack så mycket Emma! :)

2009-04-06 @ 18:27:15
URL: http://nittinollfyranollsex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0