Jöööp

Idag var det Onsdag. En Onsdag som börjar med prov på morgonen och sedan bioteknik i 2 h och 40 min. Kul? Nej, inte det minsta! Ska iallafall bli skönt att bli av med kemiprovet så att man slipper den bördan något mer. När jag slog på datorn imorse hade jag även fått kallelse till ett landslagsläger i maj i 5 dagar bestående av fys-tester, teori och lite handboll. Jättekul att man blivit uttagen men det krockar med vår resa som vi gör till Grekland varje år med mammsen så det känns lite tråkigt plus att denna veckan är under de tre veckor som vi har ledigt från handbollen. Vi får endast tre veckors ledigt/år (typ) och då ska vi träna fys en vecka av dem, surt! Men, men, inte mycket man kan göra åt. 

Nu ska jag läsa igenom kemin lite så börjar provet om 50 min, önska mig lycka till!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0