Kalas

Idag är det söndag. Har hittills varit en ganska bekväm dag där jag inte gjort för mycket ansträngande saker. Vaknade tio imorse och kunde inte somna om. Blev inte så jättesent igår eftersom jag lyckades somna flera gånger under kvällen, inte bra men det var supertrevligt och vi klarade att sitta ute i någon timma innan det blev för kallt. 

Så idag hade jag ändå ganska mycket energi som jag la på mitt kemiplugg. Gick faktiskt ganska bra och jag är glad att jag la nån timma på plugget så känner man sig lite mer i fas inför provet på onsdag... Men bara lite. Sen har jag suttit i solstolen och schtekt ett tag, hur skönt som helst! Har precis gjort rent husets toaletter då hela släkten kommer på besök idag för att fira familjens tre födelsedagsbarn. Jag och Emelie fyllde ju år för några veckor sedan och Sebbe fyller år nästa helg så vi sattsar på två flugor i en smäll, eller rättare sagt tre. Ska fortsätta med städningen nu och sedan ta en dusch och byta om. 

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0