Kraxigt

Vaknade upp imorse med lite halsont och jag lät verkligen som en kråka. Under dagen har jag druckit en massa te och jag börjar nu återfå min röst. Blev ingen träning för mig imorse utan jag gick och la mig igen när Emelie åkte till träningen. Nu har jag bara suttit och kurrerat mig i solen, skulle åkt in till stan med pumorna men stannade hemma för att försöka bli bättre. Har ju en otroligt viktig match imorgon och måste bli bra tills dess.

Mot husväggen där jag sitter nu är det 37 grader varmt!?! Helt otroligt skönt. Om några timmar kommer tjejerna hem och då ska vi kika lite på Lugi - Guif och sedan byta om för födelsedagsmiddag hemma hos Richie. Mys! Ska nog slå in mina presenter som jag köpte till Emelie igår tillsammans med Sebastian, riktigt nöjd blev jag med dem och hoppas att Emelie blir det också på måndag. 

Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0