Lovely

Nu har en börda lämnat mina axlar. Provet idag gick faktiskt bra och det är superskönt att ha det avklarat! Så nu är det bara roligheter kvar denna vecka, eller vecka och vecka, det är helg nu. Efter provet idag fick vi också den glädjande nyheten att vi inte hade någon bioteknik så vi slutade alltså klockan elva, inget att klaga över! Då tog jag, Johanna och Mikaela oss en promenad till forum och kikade runt lite. Det resulterade i en klänning för Mikaela och jag och Johanna hittade födelsedagspresenter till brorsan som fyller år nu på söndag, riktigt fina saker. Sen tog vi bussen mot Sickla där jag och Johanna gick av men mIkaela fortsatte in till stan. Där mötte vi upp Sebbe och Kollade lite mer kläder och jag köpte ett par skor, otippat.. Njae. Det blev en hamburgare sen förbi bolaget på vägen hem och nu sitter jag här med Sebbe bredvid mig som har kommit in i någon slags koma. Men det är alltid trevligt med sällskap även om han för tillfället är som en hjärndöd tomat. 

Nu ska jag nog ta en liten tupplur. Ja det ska jag. Superskönt.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0