Onsdag

Idag blir det en heldag så kommer inte ha tid att uppdatera här under dagen. det blir först skola sen direkt till eriksdalshallen för talangträff sen efter det är det match, Hammarby-Alingsås. Så detta blir en rolig men fullspäckad dag. Men morgonen var en av de bättre på länge, först vaknade jag utvilad innan klockan ringde 08:30 sen när jag kom ner för att äta frukost så har mamma bakat färska frallor, som var sådär lite varma och härliga. Kan det bli bättre, nej. Så nu har jag gjort mig iordning för denna dag och snart är det dags att kila iväg till bussen. Okej, ett väldigt osammanhängande inlägg men så får det bli. Sen håller jag tummarna idag också! Tjingeling.

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0