Ont i magen

Jag har ätit alldeles för mycket goda små chokladägg som jag fick av Mikaela igår efter matchen. Inte alls bra, men dom är så sjukt goda, bara smälter i mun. De guldiga äggen med vit choklad är oemotståndliga, finns bara 4a mörka kvar nu och dom får nog ligga kvar. Ge till pappa eller någon, för har ätit alldeles för många!

Mötet imorse gick jättebra. Snälla Niklas satt med så att allt gick bra och jag skrev på ett anställningsavtal så har min första dag den 16e april, ska bli riktigt kul! Efter min tripp till tyresö svängde jag förbi Andreas ett tag, snackade lite skit och eftersom han åker till Norge i morgon kommer inte vi ses på ganska länge. Efter ett tag hos Andreas kom elaka Jonas som inte ville bjuda mig på bio när han vunnit 10 st biobiljetter själv. Jättedum kille. När dom två åkte till gymmet begav jag mig hemmåt och har bara slappat nu resten av dagen. Ska snart åka till träningen och efter den hem för att göra sig iordning för rock-skivan vi ska på ikväll. Ska bli riktigt skojsigt. Bilder på utstyrseln läggs upp sen. 

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0