QuickFix

Har tagit en liten paus i pluggandet nu och får se om jag orkar något mer ikväll.. Men tog en promenad runt åtta och gud vad härligt det är ute, så pass sent på kvällen är det fortfarande skönt ute. Kan ju inte bli mycket bättre. När jag hade kommit hem satte jag mig ute på altanen med en filt och läste och skrev lite kemi och nu har jag precis tagit en paus från det. Tog en rolig bild för ett tag sen, eller innan gästerna kom förut. Mamma kikade in på mitt rum och krävde att jag skulle städa för det såg ganska ostädat ut och lat som var sopade jag problemen under mattan. Eller rättare sagt under täcket, haha, en snabbstädning med andra ord.



Det där var mina grejer som låg under täcket.

Fast nu har jag faktiskt städat rummet lite mer så att allt sånt är borta och jag kan sova i sängen, så det är lugnt. 

Imorgon är det måndag och det är ledighet. Ingen lektion imorgon alltså så då ska jag och brüsch åka till Nacka GK och gå en runda. Eller Sebbe ska gå en runda och jag ska vara caddie. Men med vädret som är utlovat för morgondagen skulle det kunnat vara sämre. Så det blir nog en solig promenad på golfbanan. Inte helt fel!

Nu är det dags för lite plugg till. Ett sista ryck innan ögonen åker igen på den här skit kemin. Uschanemej! Puss på er

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0