Rubrik?

Fick sluta 90 minuter tidigare idag från biotekniken, hur skönt som helst! På biotekniken fick vi idag till uppgift att testa 10 olika ytor i skolan och mäta hur smutsigt det är där. Min grupp valde att studera spolknappen på toaletterna medan andra tog dörrhandtag och ledstänger osv. Kommer vara ganska äckligt på fredag när vi får veta hur mycket bakterier det finns på ställena, kommer jag knappt vilja vistas i skolan något mer!

Idag fick jag även reda på att vi ska redovisa vårt projektarbete på fredag... KUL! Känns väldigt bra att vi måste förbereda en powerpoint presentation samt lära oss det utantill. Men det ska nog gå bra... Eller?

Lite bilder från gårdagen, dock ingen på Ture men det kommer så småningom. 

            

      

Om ett tag ska jag åka iväg till träningen men först hämta upp Martina som ska träna med oss idag. Sedan blir det hem och förbereda presentationen samt försöka ta ner nervositeten för min första dag på jobbet imorgon. Skitläskigt!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0