Seg söndag

För ett tag sen kom jag hem från ett 6 timmarspass på Bygg Ole i Nacka. Dom hade premiär för XL bygg och behövde därför parkeringsvakter som kunde visa vart de lediga platserna fanns någonstans. Det var faktiskt inte så långtråkigt som jag föreställt mig utan tiden gick relativt snabbt ändå. Men nu är jag riktigt trött, det tar på krafterna att peka åt olika håll och fötterna samt ryggen är ganska sleten nu. 

Det var ett kärt återseende med mina föräldrar igår. Dom verkar haft det jättebra och kom hem med en fin färg på huden, jätteavis är jag! Vi grillade kött på kvällen och åt en god middags edans omnade jag faktiskt 21:30 för jag var så otroligt trött. Jag hann ju inte sova mitt på dagen för behövde städa och åka och hämta päronen så jag behövde ta igen lite sömn efter fredagens natt. Nu har även Emelie laddat över bilderna från kameran så här kommer lite smakprov från fredagens kalas. 

          

          

Nu ska jag fortsätta kolla på Sävehof - Guif. Heja Guif!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0