Skön kväll

Nu har jag varit riktigt duktig. Kom precis in från en powerwalk med syrran i den härligt svala kvällen och innan dess var det handbollsträning som bestod av massa roliga saker och som avslutning "jorden runt" då alla börjar på V6 som start och sedan rör sig vidare på alla positioner när man gjort mål. Inte varje dag vi får göra den godingen så det var väldigt kul! 

Tidigare idag var jag på jobbet och håvade in kosingarna. Idag var det första dagen jag fick ringa runt och det gick smärtfritt. Än så länge har jag inte lyckats pricka en elak jävel men det kommer nog. Min nästa dag är på torsdag och ska även jobba fredag denna vecka. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan dega i soffan framför tv:en. Skulle bjuda på en bild från promenixen på Emelie i solnedgången men blogg.se vill inte samarbeta med mig ikväll så därför blir det inget ögongodis. 

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0