Sommar?

Idag känns det verkligen som att det är sommar. Klarblå himmel, upp emot 20 °C och knappt någon vind. Kan det bli så mycket bättre? Just nu sitter jag ute på altanen i en solstol med bikini och hotpants, det är så otroligt skönt! Sommaren är verkligen på väg och hoppas att det stannar, men det ser ju onekligen bra ut, läste i tidningen att det skulle vara 25 °C på måndag, det är ju bara sjukt!

Sebbe kom hem för ett tag sen och nu sitter vi och lyssnar på musik och pluggar lite. Han räknar fysik och jag läser lite kemi, inte alltför kul men känns som att man kan offra sig när det bjuds på det här vädret. Kan till och med säga att man har fått lite färg bara på 1,5 timme, LOVE IT! 

Strax efter ett ska jag börja röra mig mot skolan för att lyssna på några som inte har redovisat sitt projektarbete än så blir inte en sån ansträngande dag för mig, men jag var faktiskt ute och gick i morse vilket var superskönt! Ikväll blir det lagfest, det ska också bli skojsigt. Men nu ska det njutas lite till här i solen. Hoppas att alla har en toppendag och att alla får lapa lite sol idag!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0