Tidigt

Det var inget knep jag drog till med igår som Emelie skrev, jag blev faktiskt ledsen och tack så hemskt mycket för att du ställde upp!

Idag är jag uppe med tuppen för jag har min första dag på jobbet och jag måste erkänna att jag är ganska nervös... Jag vet ju inte riktigt vad jag sak göra mer än att sitta i telefon och boka möten för företag men det ska nog gå bra. Hoppas det känns lite klarare när dagen är slut. Eftersom ingen använder bilarna denna veckan tar jag bilen till jobbet och tjänar säkert 45 min på de, superskönt! 

Håll tummarna för mig idag...
Johanna

Kommentarer
Postat av: Josefina

Tittar bara in för att säga hej =)

2009-04-16 @ 07:13:12
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0