Trött...

Japp då håller man på att göra sig iordning för att få lite vuxenpoäng. Om 30 min ska jag åka iväg för att ta bussen till Tyresö där jag ska på möte om anställning på deras företag. Vore så grymt att kunna tjäna lite extra pengar inför sommarens alla påhitt. 

Finns inte så jättemycket att säga om matchen igår. Vi förlorade med 24-30 och fick inte ut lika mycket av vårt spel som vi fick nere i Skåne i söndags. Nu gäller det att ladda om inför den avgörande kvartsfinalen på söndag i Nacka bollhall. 

      

Två bilder från matchen igår. Den första fick jag avblåst för offensiv foul.. Händer upp i ansiktet, tvek om det är de. 

Nu ska jag klä på mig det sista sen rulla. 

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0