Solig fredag

Rockigt värre var det igår. Väldigt kul att se allihopa shaka loss på dansgolvet. Kvällen bjöds på massa roligheter. Började redan i garderoben när en helt random tjej insisterade att hänga på samma galje som oss när vi känt henne i 2 min typ, Mikaela 5 min kanske. Sedan kom ju såklart "Åh nej, jag har inga kontanter, hur gör jag nu" och snäll som jag är betalade jag. Fast vi jagade henne resten av kvällen och hon fick skramla ihop pengar åt oss. Mission completed. Efter någon timma efter eftersläppet börjat så kom det helt plötsligt 4st turister in och började dansa till "Jag ska oua hela natten" och dom sjöng starkt med på Oua och jag, Mikaela och Fredrik dansade byta-partner-dans med dom. Hur kul som helst faktiskt! Till vår besvikelse var ingen donk öppen, så vi fick åka raka vägen hem i vår snabba bmw. 

            
      

Om ett tag ska vi bege oss till skolan för att lämna in projektarbetet och fira med pannkakor, mums! Därefter ska jag, Emelie, Mikaela och mamma Westberg åka in till stan för att köpa tyg till vår utstyrsel till vår studentskiva samt kolla efter studentklänning. Helt sjukt underbart väder ute, hääärligt!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0