Va fin du är!

Mina vänner det är Jessica som talar. 

Vad vore sommaren utan det gula huset med vita knutar? Det är här allt händer, Johanna välkomnar, Sebastian sköter musiken och Emelie startar grillen. Så startar kvällarna hos familjen westberg där stämningen är på topp. Det bjuds på allt mellan låda och stjärterum. Nu sitter vi och intalar oss att det är sommar genom att pressa oss till att sitta kvar ute även fast alla hackar tänder. Det kommer bli varmare och det är här vi kommer hålla hus. 
   Ni alla vet redan att det är Emelie och Johanna jag helst nyper i tuttarna (Sebastian det kommer), Så jag behöver inte uttrycka mig så mycket mer om vår kärlek, vi är förbi det. Nu väntar världen på 13de maj, här snackar vi PANGskiva. Stina kommer bjuda på hud.

Ni kommer höra mer av mig, Jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0