Då var det dags att gå till skolan...

Nu håller jag på att byta om inför en lång skoldag. Känns ganska ovant att behöva gå upp innan kl 9:00 och klä på sig vanliga kläder på morgonen istället för mjukibraxor. I rummet bredvid mig spelas det backstreet boys på högsta volym, Emelies sätt att vakna på morgonen. 

Konstigt nog ska det faktiskt bli kul att gå till skolan idag, trots att det står kemi och bioteknik på schemat. Det ska bli kul att träffa alla som man inte sett på 8 dagar nu plus att jag är ledig imorgon igen så jag ska nog klara av denna dag. Efter skolan blir det att stanna kvar till träningen eftersom jag slutar tjugo i fyra och träningen börjar kl 17. 

Ha en trevlig dag!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0