Gårdagen

Igår var en riktigt trevlig kväll. Under träningen var jag bara delvis med då jag stukade fingret under träningen på måndagen, så jag körde första halvtimmen sen blev det lite beach 09 träning.. Efter träningen blev det en snabbdusch hemma och middag sen var det bara att racea upp till bollhallen igen för att heja på skuruiterna. Detta har Johanna redan skrivit om kom jag på nu så jag går över till kvällen. Efter det att Johanna skjutsade in mig, Patrick och Richie till stan så gick vi in på EGO, ett riktigt mysigt ställe med sjukt bra drag. Där mötte Jessica och Alexandra som var sjukligt snygga och som var med och fullbordade kvällen. Vi var där ett bra tag och träffade lite vänner, drinkar, dans, barhäng, bilder och regn. Vi drog efter ett tag till White där det var superroligt ett bra tag men som tyvärr slutade i lite kaos, mer o mdet en annan gång, kanske.. Hur som helst så var det en riktig toppenkväll med goa vänner!

Dagen började med fukost runt elva och därefter lite deg för att senare möta upp Jessi på min sida av bron och en power walk på 1,5 timme, ruggigt skönt att få bli lite trött. Efter det åkte jag hem och duschade och sen iväg igen till Jessica där vi planerade middage och handlade massa godheter på Hemköp. Nu sitter vi tillsammans med Figge och är helt uppsvällda efter middagen som bestod av grillspett med fläskfilé, hetkorv, paprika, champinjoner, lök och majskolvar. Till det var det en god sallad och bakpotatis. Smarr, smarr! Nu ska Jessi sticka iväg på träning medan jag och Figgi blir kvar här hemma och ska baka en hallon/blåbärspaj. Får se hru det går, men mätta och belåtna kommer vi nog att vara efter kvällen. Jag lägger upp lite bilder när jag kommer hem ikväll!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0