Kladdigt

Efter en god middag med familjen sitter jag nu i matkoma framför datorn. Jag klarade mig igenom dagen ganska bra med ett läxförhör på morgonen som vår lärare kallar det, men det är egentligen ett prov och hon har inte lärt oss så mycket så det var hyffsat svårt. Därefter var det lunchrast i ca 2 h sen bioteknik i en evighet, alltid lika tråkigt. När den var klar gick jag till omklädningsrummet och degade lite granna tills några andra i laget kom så körde vi ett snabbhetspass innan träningen, mycket bra av oss. 

Eftersom Döl "Emma" Henrysson fyller 18 år idag hade hon med med sig sånna där pluffsiga saker som jag tappat namnet på för tillfället... Inte havrebollar och inte chokladbollar utan sånna där med pluffsigt skum i fast choklad utanpå. Det trillar nog ner lagom med att jag publicerat inlägget men ni förstår nog, hoppas jag. Jag skulle såklart trycka upp en sån smaskig mumsbit i Dölles annsikte för att hon fyllde år och det gjorde jag, men då fick hon för sig att hon skulle göra tillbakakaka så resultatet blev bilden nedan. Slemmigt, men mättande. 



Nu ska jag hoppa in i duschen och får se vad jag ska göra ikväll, är ju trots allt ledig imorgon så jag kan sova hur länge jag vill. Mycket skönt!

Johanna



Kommentarer
Postat av: Anonym

Mumms Mumms

2009-02-11 @ 22:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0