Lördag

Att lördagen ska vara den dagen man får sova kortast på en hel vecka är inte okej. Idag stod klockan på 07:45 vilket är lite för tidigt för min del. Gårdagens kväll avslutades med filmen Alvin and the chipmunks och dom är ju för gölliga. Nathalie stannade kvar eftersom vi hade träning 09:00 så vi låg och mös tillsammans och somnade relativt tidigt. 

Nu har jag precis kommit hem efter 90 min handbollsträningen, inte schysst att lägga den så här tidigt på mööra. Ska snart hoppa in i duschen och vakna till liv och sedan äta lunch som skulle kunnat varit frukost. Senare idag ska jag åka iväg och kolla på Nacka när de spelar en väldigt viktig match, sedan direkt till mina små sysslingar som fyller år. Fast dom är nog inte så små längre... Får se vad som händer senare under kvällen, lugnt iallafall eftersom vi möter Skånela imorgon 16:00 i bollhallen. BE THERE!

Figone och jag är osams, fast inte på riktigt, men hon var elak mot mig igår. Hetaste bilden på oss tillsammans.


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0