LYCKA

Ja, det är jag igen... Emelie är väldigt dålig på uppdatering så jag måste försörja denna sida. Nu över till det roliga!

Alexandra har spikat planerna för sommaren. Hon har fixat lägenheten som hon haft kontakt med ett tag nu. Gissar på att hon fick muta snubben lite, tack för att du ställer upp för laget gumman!
Vecka 29 kommer ett riktigt gött gäng befinna sig på Gotland i Visby, OM det kommer bli kul. Värmer förhoppningsvis upp i Grekland veckan innan med ett tjejgäng och sedan drar vi i stort sätt från flygplatsen till Visby. Längtar!


YOU GO GIRL!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Torskmedmos

Korv med mos?

2009-02-17 @ 17:10:40
Postat av: skåne

men kan jag cokså få följa med? haha jag bara bölar om att f vara med hela tiden men det är ju bara för att jag vill ha eeeeer!

2009-02-20 @ 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0