Morgonskratt

Har precis gjort mig i ordning för skolan, på endast 30 min blev jag klar med frukost, kläder och smink. Ganska bra jobbat. Sitter nu och läser lite på tjuvlyssnat för att få komma igång med skrattet på morgonen. Det finns verkligen sånna sjuka saker där, omöjligt att inte garva lite i sin ensamhet när man sitter och läser. Tänkte bjuda på en här faktiskt, håll i er...

Tåg mellan Nacka och Slussen

En uteliggare sitter på tåget och luktar så illa att folk flyttar på sig för att slippa stanken. Så fort uteliggaren gått av kliver en pappa och hans son på och sätter sig på exakt samma plats. 
Pojken: Det luktar som skolans fiskpinnar här!
Pappan: Ja det har du rätt i, nu blev jag hungrig!

Så, hoppas alla njöt av det smakprovet. Nu ska jag snart åka till skolan för att ha drama i en timma. Vi ska öva på vår pjäs (lejonkungen) och efter det ska jag till gymmet och biffa lite. Skööönt eree. 

Johanna

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0