Mumsfilibabba

Smaskens. Sitter nu och kollar på RIK-Sävehof och gluffsar i mig mammas äppelpaj, hur god som helst! Kände att jag kunde unna mig lite paj efter ett löppass idag och bollträning strax där efter. Löpningen bestod av 60/20 * 20 vilket innebär att man springer 60 sek i ett hårt tempo och sedan vilar man 20 sek. Ganska så ganska jobbigt. 

Medan jag sitter här hemma och tråkar befinner sig bror i Chamonix i franska alperna och roar sig med skidåkning. Han hade redan efter en dag lyckats sätta en bakåt- och framåt volt. Jag är verkligen så avundsjuk på honom, så himla sugen på att åka bräda, njuta av soliga dagar och after ski. 


Bryshaain i chamonix förra året, backflip.

Snart ska jag nog sätta mig och skriva lite projektarbete, börjar dra ihop sig snart för inlämnings datum. Riktigt segt!

Johanna

Kommentarer
Postat av: mikiiiii

fan va ball bild!

2009-02-16 @ 21:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0