Ont i fötterna!

Kom precis hem efter att ha stått/gått i 7 timmar. Mina fötter värker verkligen nu, skulle behöva ett varmt fotbad och fotmassage. Sugen?

Jag och Emelie började med en tur på stan och shoppade lite saker, jag en klänning, en t-shirt och Emelie en klänning och lite tillbehör. Vi mötte sen upp vår vän Alexandra och tog en sväng in på donken, aldrig fel. Därefter begav vi oss till Eriksdalshallen där vi skulle träna F-94 stadslag. I fyra hela timmar gav vi dem tips och jagade på dem ordentligt, riktigt jobbigt blev det, men framförallt för fötterna.

Nu sitter jag här och ska snart börja packa väskan inför morgondagen. Bortamatch i Uddevalla imorgon, vi åker 08:00 och kommer hem 21:50 - direkt upp till Alexandra och göra sig i ordning för utgång. Spååårat! Måste alltså fixa match och duschgrejjer och snyggkläder för kvällen, stort projekt!


Imorgon blir det reunion, simma lugnt!


Johanna


Kommentarer
Postat av: foppa

jag vill ocksåååå!! sur-gubbe

2009-02-13 @ 23:58:36
URL: http://sannaforsbergs.blogg.se/
Postat av: klasmästeridioten

Jg mår som en påsa skit just nu !!!!! inge bra

2009-02-14 @ 03:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0