Presentjakt

Vaknade imorse av att mobilen ringde. Inte det allra roligaste sättet att bli väckt på, men Richie ville berätta för alla att han återvänt från det engliska landet så då var man uppe. När jag ät frulle fastnade jag framför tv:n då en film visades på TV1000 med Dwayne Johnson i en av huvudrollerna, kunde ju verkligen INTE slita mig därifrån. Mumma. Fint sätt att vakna på. Så nu har den nästan precis slutat och jag har inte gjort något vettigt med dagen. Ska om ett tag börja byta om från mina pyjamaskläder och ta på mig respektabla kläder och bege mig till nacka forum för att möta upp Nathalie. Vi ska köpa presenter till Ellinore som fyller 20 barre på lördag och då blire fääst. Lets go hunting!

Middagen igår var väldigt mysigt på restaurang Il forno da pino på Sveavägen. Jag åt en utsökt pizza och efterrätt blev det på donken, en glass med kolatopping. Cecilia delade även ut våra studentskivebiljetter och dom är ju för schnygga. Middagsbiljetterna är svåra att slå. Efter middagen svängde jag och syster förbi Alexandra en stund också. Snackade lite skit med henne i en timma sedan förberedde vi oss för vår långa resa hem. Alexandra sa att hon kunde skjutsa oss på cykeln, men vi sade nej i sista sekund. 

Nu ska jag byta om, käka lunch och hoppa in i min pruttomobil och åka till forum. Take care!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0