Puss å kram kram kram kram

God morgon. Nu har jag vaknat upp ur min skönhetssömn och kekat en underbar frukost. Gårdagen blev mycket lyckad med en god middag först hemma hos Mikaela med the crew och sedan fest hos Moa med roliga människor. Middagen resulterade i vissa klartecken angående skivan vi ska ha i maj, och kan bara säga att det kommer bli grymt! Gustav och Daniel var ganska skeptiska till vissa förslag, men tror ändå att de var positiva till det i slutändan. 

      
    

På väg hem till Moa släppte vi av Cissi och Emma i slussen sen körde vi rally ut till hässelby, lite svårt att hitta faktiskt. Kvällen där var riktigt sköj med irländsk julafton, en Alexandra som blev jätteblöt av att ramla i snön (undrar varför) och en jättegod morotskaka som jag sent kommer att glömma. 

     
       

Nu sitter jag och taggar för match mot Sävehof som gått obesegrade genom serien hittills, men det är dags att sätta stopp för det nu tycker jag. Laget ska ladda upp med lunch på Telegraf tillsammans och sedan bär det av mot bollhallen. 

Wish me luck!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

heheeey!

2009-02-08 @ 13:14:25
Postat av: Anonym

jobbigt namn på bloggen....

vadå skeptiska, lät as nice ju! va väl bara inte så vass på att visa min glädje eftersom jag höll på att somna :P

2009-02-08 @ 20:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0