Race?

Idag har det varit ganska mycket träning som vanligt. Vaknade halv tio när johannas mobil ringde för väckning.. Då var det upp och hoppa och göra gröt, smarrigt. Därefter blev det som sagt skottning av uppfarten och herre vad trött jag var efter det, var helt slut i kroppen. Men jag och Johanna kände inte för att sitta hemma och bara dega så det blev en promenad till gymmet där vi körde på bra och som belöning lite solning på det. Väl hemma var det lunchtajm och johanna hade en springdate med Jessica, men eftersom jag sprang igår efter matchen så orkade jag inte med ut. Jag cyklade dessutom 1,1 mil på gymmet.. 

Nu sitter jag nyduschad efter kvällens handbollspass som gick galant. Till middag bjöds det på hemmagjorda hamburgare, var så jäkla gott, Donken släng dig i väggen. Nu denna kväll väntar pulkaåkning på högsta allvar. Jag, Johanna, Patrick, Patricks vän och förhoppningsvis Malin och Sofi ska racea som aldrig förr i Pappegojbacken. Kommer bli sjukt hårda race och jag har redan fått en personlig utmaning.. En tand för en tand.

Emelie

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Godkväll...jag har en jätte fin bild på er o era faddrar på min blogg...ta den om ni vill =)

2009-02-23 @ 21:32:26
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0